WIHOOOO

Hej, ja detta är lycka för eran del :D jag är här nu. Jag tänkte förgylla er med lite inlägg om mina dagar och mitt liv.
Nu är det ju så, som de flesta av er vet ska jag ut och resa en sån där resa som man gör.
Detta är jag sjukt glad över och jag kan knappt fatta att det är sant :D Det kommer bli otroligt kul.
Jag ska åka med Jennifer, Lina ,karin kunde inte varit bättre :D
Den 10 nov bär det av mot Bali :D haha fatta Bali.Sen 24 nov åker vi vidare till Australien där jumbo spindeln bor ( kul att det är det första som ploppar upp i huvudet av Australien) vi ska där fira både julafton nyår och min 21 års dag :D
Idag är det fredag, så jag och mina två babes här limpis och david ska slänga ihop lite wok :D
Ha nu orkar jag inte skriva mer hihi.


Ha en härligt afton :D


för er som kanske inte vet vem jag är så, ja detta är jag. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0