Rafting :D

Hej hopp....
Igar var jag och jenn ivag pa rafting i en gummibat ja ni fattar, det var iaf sjukt kul hehe trodde jag skulle aka ur nagra ganger men det gick bra.
Bali har sa sjukt fin natur och det ar sa olikt hemma som man kan komma. Vilket da givetvis ar bra hihi. Hoga berg allt ar gront och fint och banan trad och kokostrad ja massa sant.
Vi gick upp tidigt och blev hamtade med bil mkt smidigt sen bar det av, var tvungen att kissa forst fy hatar att ga pa toa i deras sma utebas, vem vet var som gommer sig dar liksom.
Hur som helst var det valdigt kul forsokte paddla sa mkt som mojligt kande att jag mest holl mig i snoret haha :D ville som sagt inte aka av.
Det hela avslutades med ett lite hopp eller av stup eller vad man ska kalla det, kandes lite i ryggen ja och man skrek till lite haha :D sen fick vi mat och hela koret, en valdigt bra dag helt enkelt.

Imorgon natt flyger vi over till Australien, wiho pa den. det ska bli underbart att fa se nagot annat nu och traffa lite nytt folk. Ni far en update nar vi ar framme :)

Ha det sa bra sa lange puss och kram

 


Kommentarer
Postat av: limpiis

Heej igen :D



bilderna blir ju sjukt bra faktiskt! :D

fint plåster du har babe :) ja o dave ska äta ananaspaj nu o se shoooter! skulle vilja hålla om dig lite nu d :)



ha de fiiint min babe så hörs vi framöver här på din reza :E

2009-11-22 @ 20:14:17
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: jessie

hihi haha jaa det ar for min sarskorpa inte ska aka av haha :D det ar forovrigt inne med plaster :)

ja skulle vilja gosa ner mig i soffan och gotta mig hihi love

2009-11-23 @ 04:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0