nu åker vi till bali

Ja, vad ska jag säga idag åker vi, det känns så sjukt att denna dagen är här.
vi har pratat så mycket om hur det är flera månader kvar och nu är det bara några timmar kvar.

jag har packat och hållt på i två dagar nu och jag känner mig färdig och väskan är full, som vanligt har jag nog tagit med mig för mycket haha :D blir alltid så. Jag hoppas ingen av oss glömmer något viktigt bara.

Lördagen  var jätte mysigt och maten på yayas var svin god, blev ju självklart friterad banan till efterätt hehe. Vi gick sedan och såg a christmas carol med 3d glasögon :D det var jätte häftigt och filmen var bra, lite läskig faktiskt.

Idag har jag inte gjort så mkt packat färdigt det sista nu väntar jag bara på att linus ska komma hem. Saknar han redan, men tiden går fort och snart är jag här igen.

Åh jag är lite nervös nu faktiskt, mest för att jag ska flyga ensam och byta överallt ensam, men det klarar jag men det känns ändå lite otäckt.
Hur som helst så får ni ha det så bra så får vi se vart jag är när jag skriver nästa gång hihi spännande.

Puss och kram

jag och min älskling love you <3

Kommentarer
Postat av: agnes

du ær mysigast!:)

2009-11-09 @ 16:07:40
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0