Cairns

Hej mina vanner nu ar vi da som sagt i Australien, cairns. Flyget gick bra hit och vi ar alla hela. Vi hamna pa ett hostel som heter calypso tack vare jenni som tipsa oss, en tjej vi traffa redan pa bali, kul att motas upp igen.
Cairns ar en valdigt mysig och fin stad, vi kande att det var ratt dott pa dagarna men pa kvallen var det mkt mer drag :D.
Sen sa badar vi i en stor pool vid en lagoon. Sa det ar harligt. Det ar bra fest har ocksa med valdigt mycket olika sorters folk vilket ar kul. Jag far aven ova lite pa min engelska da vi omgats lite med tva killar i fra LA. Var annars ett tag sen jag prata engelska hehe.
Nu har vi aven bokat hela planen for ostkusten, shit vad intensivt det kommer att bli, tva natter dar tva natter dar haha men det blir svin bra.
Vi aker imorgon till forsta stoppet vilket ar missionbeach, dar ska vi stanna tva natter och aven kora ett skydive :O pa 14000feet, tja hur det kommer att ga vet jag inte men ar sjukt spand far en kick av att bara tanka pa det :D. Kan ju handa att vi koper filmen som ni kan se nar vi kommit hem. sen bar det bara av nerat till sydney, tar ett stopp atgangen. Vi bokade alla bussar med greyhoundbus ocksa sa nu ar alla hostel och resor betalde och ja alla aktiviteter vi vill gora. Det blev endel pengar men nu behover vi bara betala den mat vi vill ata vilket kanns skont.
Kanns sjukt att det ar forsta advent pa sondag, det passar inte riktigt in. Jag saknar er dar hemma faktiskt, speciellt lille linus. men annars har detta gatt mkt battre an jag trodde. Vi har tagit endel bilder men inga direkt varda men har ar nagra hihi.

Puss pa er







Ne men nu blev det nog fel. ! saknar dig massor.


Kommentarer
Postat av: Mia Willbo

Åhh va gottit ni har det stumpan :)

Miss You

2009-11-26 @ 18:33:03
Postat av: S O F I E

fan vad nice ni har det, avis! tahand om dig nu sis :)

2009-11-27 @ 08:46:40
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0