bra start ;)

Åh nu sitter jag på flygplatsen i gbg. har äntligen checkat in och min väska ska gå hela vägen till bali, lär bli ganska knäckt om det försvinner på vägen haha :D
resan hit gick bra med min älskling som är så sjukt snäll som skjutsade mig ändå ner hit. usch det var lite tungt att säga hej då. Men vi ses snart igen.
När linus precis gått kom jag på efter en kvart att han glömde ta min jacka haha som är en vinterjacka! smart. kände att jag inte riktigt hade lust att slänga den haha så ja det fick bli en lösning på det, sluta med att jag låste in den i ett fack, förhoppningsvis hämtar då hans mammas kille ut den någon gång i veckan, linus får ringa och ordna ;) kände bara att det blev en lite ironisk start att jag lyckas fått med mig en vinterjacka till 30 grader värme hihi.
nu sitter jag lite vid internet för att hålla er uppdateráde allt för er ;) sen var det även ett litet tag till tax freen öppna, måste in och köpa mig lite choklad och sånt. Första flyget är bara på en och en halv timme så det kommer gå fort sen är jag i amsterdam där hoppas jag på att möta jenn och dem men man vet aldrig det är en stor flygplats annars har jag endel dötid.

jaja tänkte bara ge er en liten update. hoppas ni sover skönt i era sängar så hörs vi snart igen.

Linus du är en ängel <3

Kommentarer
Postat av: marie

kul med en update jessie! flygen kommer gå fiiint :) PUSS!

2009-11-10 @ 10:27:58
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Emma U

Lycka till och ha det så jävla sköj! :)



är avundsjuk. men snart är det våran tur!

Puss på dig

2009-11-10 @ 12:59:58
Postat av: limpiis

ååh gumman! du e la för söter :D



hopppas du har det bäst! ja sitter här med Emil o David, vi ser på 2 and a half man :D



MISS U



and love u

2009-11-10 @ 18:59:03
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: Lotta

du skulle nog tatt med dig vinterjackan för jag har hört att det snöar på bali!

2009-11-11 @ 19:27:33
Postat av: Elin

Hade så kul nu finjessie! ja följer din lilla resa hihi

2009-11-12 @ 05:30:31
URL: http://elingustafsson.blogg.se/
Postat av: jessie

ohhh vi har det svin bra hihi saknar er alla med ska skriva ett nytt inlegg nu hihi stor pusssssssss

2009-11-12 @ 11:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0