the town of 1770

Hej, nu har vi tagit nattbussen till 1770, en mysig liten stad. men det finns inte sa mkt att gora men vi bestammde oss for att aka med 30 personer och hyra mini choppers :D sag ut som sma harley davidson, jag kande mig riktigt cool. dom gick snabbt med, vi kom ju iaf upp i 80 haha det rackte gott och val.
sen stanna vi och sag massa kanguros, haftigt forsta jag ser i det vilda. Jag trodde inte dom var sa stora.

Sen korde vi runt lite tills vi stanna och sag pa solnedgangen och fick klyftpotatisar med dip :D. mysig dag.
Nu blir det chill med lite film imorn drar vi vidare till rainbow beach.

hoppas ni har det bra har ar lite bilder fran idag.

 





 


Kommentarer
Postat av: S O F I E

gryyyyyyymt jue :D pussar från sofie&pappa

2009-12-10 @ 16:23:24
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/
Postat av: agnes

vilken cooling på førsta bilden! haha, klockren!

2009-12-11 @ 13:04:36
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0