magnetic island

Hej gott folk hur har ni det?
Nu har vi spenderat tva natter pa magnetic island pa hostelet base :D ett bra stalle och det var en hel del skont folk dar hihi. Vi tog det mest lugnt faktiskt bada sola osv, forutom en vandring vi fick for oss att gora haha for att leta efter koalor, vi fick visserligen se 3 st :D men det var saaa jobbigt och sjukt varmt alltsa. Sen blev vi forfoljda av jatte stora flugor som bitts! gillar vi inte. vi gick vandringen med ett gang andra svenska tjejer, det var skopnt att fa svettas lite som om man inte gor det resten av dagen med hehe. Pa kvallen kopte vi lite billigt vin och hade lite forfest pa varast rum :D haha man far ju egentligen inte dricka eget men spara man sa gor man eller hur.
Gino och tony som vi motte i cairns kom ner ocksa det var kul. Kvallen slutade med att alla dansa pa borden och vi vann en flaska champagne haha sa det var en bra kvall.

Lotta vad var det for en lat ? :D. snart kommer jag hem och da kan du komma till oslo en helg va? hihi
Ja linus snart kommer jag hem fatta vad tiden gar fort eller halften av tiden har gatt nu typ, har knappt hunnit tanka hehe. Nu ar vi pa airlie beach, vi ska mota upp jenni som vi motte i bali och cairns igen ska bli trevligt.

Tills vidare hare gott saknar er massa.

krabbor haha svin manga och sma hihi.

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

whatyasaaaaay

2009-12-01 @ 10:49:32
Postat av: Björn

Hihi det hostelet hat jag bott på med, gillar du hängmattorna eller? De spenderade jag några slappa timmar i kan jag ju påstå. Airlie är nice ska ni segla eller?

2009-12-03 @ 00:05:54
Postat av: jessie

jaa haha det var svin soft dar :D ja vi ska ut och sgela imorn :D det ska bli svin kul hihi

2009-12-04 @ 07:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0