Fraser Island - team sweden

Hej pa er

Nu har vi varit ute pa aventyr i tva dagar. Vi har namligen varit pa fraiser island, ett mycket haftigt stalle, dar man ar ett gang pa 8 st i varje bil som kor omkring pa stranden, i skogen till olika sjoar och badar osv :D.
Vi hamna i en bra bil med mycket tyskar dock, dom var val inte allt for glada pa oss i slutet vet inte riktigt varfor men :D vi hade en liten olycka med vinet pa taket av bilen m.m. Hur som helst var det iaf den mest skumpigaste resa iaf, shit vad man hoppar omkring i bilen vi kor ju omkring pa sand sa det blir en hel del gupp osv. Jag och jennifer tyckte det var svin kul haha sag sa kul ut nar alla flog upp i taket, tur att john var forare anda hade laget under kontroll. MEN vi ska ju alltid ha lite otur sa ena dacket holl pa att ramla av sa vi fick vanta pa hjalp, sen blev jag och jennifer ifran korda av varat gang, givetvis ett missforstand men anda kul :D. Och idag pa vagen tillbaka in mot land sa far vi punka :D haha och det var nara att bensinen inte rackte sa ja det har varit en handelsefylld helg.
Vi fick ju saklart campa iskogen och eftersom det finns dingos som ar som hundar fast farlig sa var ju jag livradd som alltid, hade lite problem att sova men det gick bra :D. kanner anda att sangen kommer sitta fint ikv. Sen har vi gatt mycket pa stranden jag och jenn och filosoferat, det behovdes :).
Men ja det har varit en valdigt rolig helg :D och valdigt flummig har ar lite bilder iaf.

puss och kram










Kommentarer
Postat av: S O F I E

åh saknar dig med! såklart jag vill komma upp och titta hur ni har det, vi får höras när du kommer hem :) ta hand om dig och hälsa tjejerna PUSS

2009-12-15 @ 17:33:26
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0