Airlie Beach Whitsundays

Hej, Nu har va spenderat 6 nattar har i Airlie beach och det ar jatte mysigt har. Vi har hangt mkt nere vid lagoonen festat pa mam africa med dom svenska tjejerna vi traffade pa magnetic island.
Det har aven blivit lite shopping kopte en ny langklanning och en ny skjorta som jag ska mysa i nar jag kommer hem hihi.

Vi har aven varit ute och seglat i tva dagar och sovit tva natter pa baten. Vi segla med en bat som heter atlantic clipper, en stor bat som tog 50 pers :D svin kul. Vi fick jatte god mat och det var riktigt mysigt. Vi akte och bada vid whiteheaven beach, det var sjukt vackert och sanden var vit som sno, riktigt haftigt. Vi har aven snorklat, haha lite iaf jag ar ju for mesig och for radd for fiskar over lag men det var haftigt och jag sag en hel del fina fiskar. Har nu aven sett en haj, inte sa varst stor men det rackte haha. Pa kvallen korde vi lite lekar, en som jag forovrigt vann hihi och det var lite fest och utkladnad haha. Sa med andra ord har seglingen varit perfekt.
Vi ar nu tillbaka pa airlie beach en natt for att sedan ta nattbussen imorn ner till 1770 :)

Hoppas ni har det bra hemma har ar lite bilder
puss

















 

 


Kommentarer
Postat av: karin

gud det ser jättehärligt ut! saknar dig! du får komma hit när du kommer hem tycker jag:)

2009-12-11 @ 08:39:40
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0